Smokey: Vill inte gilla ditt inlägg egentligen, men känslan säger du har rätt. 😕
Inlägg: 2078807
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä, fy fan. Det där inlägget gillar nog bara hockeyhatare.
Men skam den som ger sig. Ska köpa några femtiokronorsplåtar till innan nedsläpp i afton. Syrrans hamster, grannens fru (han är en modojävel) och hon den där högbystade i kassan på Hemköp ska få värdebevis!
Men skam den som ger sig. Ska köpa några femtiokronorsplåtar till innan nedsläpp i afton. Syrrans hamster, grannens fru (han är en modojävel) och hon den där högbystade i kassan på Hemköp ska få värdebevis!
+ 7