Sputnik: Nä, fy fan. Det där inlägget gillar nog bara hockeyhatare.
Men skam den som ger sig. Ska köpa några femtiokronorsplåtar till innan nedsläpp i afton. Syrrans hamster, grannens fru (han är en modojävel) och hon den där högbystade i kassan på Hemköp ska få värdebevis!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men skam den som ger sig. Ska köpa några femtiokronorsplåtar till innan nedsläpp i afton. Syrrans hamster, grannens fru (han är en modojävel) och hon den där högbystade i kassan på Hemköp ska få värdebevis!