1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2079424

Sv: Apropå nånting...
dempa: Vet inte var jag ska börja..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nä de är roliga de där övikarna. Påstår att de älskar allt och alla, fast bara då och då, eller egentligen inte så ofta, kanske aldrig, faktiskt aldrig någonsin.

Huvudpoängen är dock att de aldrig kan ha fel, bara rätt. Alla andra däremot kan bara ha fel, aldrig rätt..... om de nu inte håller med, för då har de alltid rätt och det är alltid bevis för att modo är bäst och aldrig kan misslyckas utan att det är något annans fel och så tycker alla, alltid.

Det blir lite underhållande. Själv har jag inte mer dubbelmoral än att jag alltid hoppas modo misslyckas. En sorglig inställning enligt vissa, det kan jag hålla med om, min inställning är dock konstant.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.