+ 7
Inlägg: 2079437
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hassan: udden icingove dempa o puffe samlas en kväll i veckan med chips o läsk för att veva 2007 om och om igen och utropa tillsammans vi är ju bäst!
+ 4
Huvudpoängen är dock att de aldrig kan ha fel, bara rätt. Alla andra däremot kan bara ha fel, aldrig rätt..... om de nu inte håller med, för då har de alltid rätt och det är alltid bevis för att modo är bäst och aldrig kan misslyckas utan att det är något annans fel och så tycker alla, alltid.
Det blir lite underhållande. Själv har jag inte mer dubbelmoral än att jag alltid hoppas modo misslyckas. En sorglig inställning enligt vissa, det kan jag hålla med om, min inställning är dock konstant.