1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128078

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Tom Topp: Jag tror som Olle att Olofsson inte brinner för att spela ishockey. Tycker han ens att det är speciellt kul?

Och om han vill spela ishockey, så kommer det knappast förbättra hans självförtroende nu när han fortfarande inte producerar trots Dahlén vid sin sida. Freddan lägger ett jävla ansvar på honom som förstecenter, en roll jag dessutom aldrig tror att han kommer vara tillräckligt bra för.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Heisenberg: Nä ingen förstecenter, där tycker jag Lundin är ohotad. Men jag tror på Jacke, men jag får kanske stå där med hundhuvve till våren!

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Sedan förstår jag inte vad som är tänkt att ske OM Olofsson "kommer igång"? Ska vi splittra på den tidigare förstakedjan då för alltid och fortsätta spela Dahlén, Olofsson, Hartmann? Eller ska Olofsson flyttas ned i en annan kedja när han kommit igång? Vad sänder det för signaler?

Nej tycker det här experimentet är extremt kontraproduktivt om man ser till möjliga positiva utfall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.