1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128082

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Sedan förstår jag inte vad som är tänkt att ske OM Olofsson "kommer igång"? Ska vi splittra på den tidigare förstakedjan då för alltid och fortsätta spela Dahlén, Olofsson, Hartmann? Eller ska Olofsson flyttas ned i en annan kedja när han kommit igång? Vad sänder det för signaler?

Nej tycker det här experimentet är extremt kontraproduktivt om man ser till möjliga positiva utfall.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Heisenberg: nej när freddan ska toppa laget i slutspelet/kvalspelet så kan du hoppa upp å klappa dig i arslet på att första kedjan heter Dahlén, Lundin, Lööke. Allt annat är rent nonsens.
Jag må ha haft fel förr men inte om detta

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.