1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128090

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Heisenberg: nej när freddan ska toppa laget i slutspelet/kvalspelet så kan du hoppa upp å klappa dig i arslet på att första kedjan heter Dahlén, Lundin, Lööke. Allt annat är rent nonsens.
Jag må ha haft fel förr men inte om detta

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
OlliJanne: Jo jag vet att det blir fallet, menar bara att den här lösningen inte verkar gynna någon överhuvudtaget. Tycker det hade varit bättre att inte sätta pressen på Olofsson att "nu sätter vi dig med Dahlén så borde du börja prestera" sedan händer ingenting. Freddan kanske bara borde inse att Olofsson inte är tillräckligt bra istället, det vore nog bättre för alla parter än att hålla på såhär.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.