{297}: ska vi gå upp måste vi slå alla lag. Visst kan man ha tur att nåt lag vi normalt har svårt för blir utslaget av nåt lag vi har lättare för men med tanke på det lag vi har i år så ska vi kunna slå alla lag i oavsett
OlliJanne: Absolut men finalen spelas ändå i bäst av 7. Ju längre matchserier desto större chans att det fundamentalt bättre laget vinner. Känns lite obekvämt att möta BIK eller Löven i en bäst av 5, då har man inte råd med lika många ”stolpe ut”.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.