1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128102

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
OlliJanne: Absolut men finalen spelas ändå i bäst av 7. Ju längre matchserier desto större chans att det fundamentalt bättre laget vinner. Känns lite obekvämt att möta BIK eller Löven i en bäst av 5, då har man inte råd med lika många ”stolpe ut”.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
{297}: Jag tycker att vi Timråiter sett bevis på att, det handlar om att få momentum. Det avgör oftast en matchserie. Få det lilla psykiska övertaget på motståndaren.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
{297}: har svårt att se att vi inte skulle vara så pass fundamentalt mkt bättre än resten av HA lagen att vi skulle torska en bäst av 5, å då tillhör inte jag nån av munterjökarna här inne på forumet direkt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.