1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128239

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Jensen_12: Håller med till fullo! Har faktiskt varit lite rädd att Walli skall ha börjat tröttna efter att han match efter match visar framfötterna men inte riktigt fått belöning för sitt slit och fått komma upp i hiarkin. Gillar verkligen Wallis inställning efter läst denna artikel. Det visar att det finns en harmoni i truppen där alla verkligen är beredda att offra sitt ego för framgång. Det kan ta detta Timrå långt i år. 👍

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Sputnik: Tycker Walli är en bra defensiv forward. Men han var dålig i Powerplay igår och även i uppställt fem mot fem-spel i offensiv zon.

Han besitter ingen imponerande puckkontroll och passningarna är lite trubbiga.
Jag förstår varför Reinhardt var den som fick flytta upp i kedjorna här om sistens.

Reinhardt är helt enkelt bättre med puck än vad Walli är.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.