1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128252

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Sputnik: Tycker Walli är en bra defensiv forward. Men han var dålig i Powerplay igår och även i uppställt fem mot fem-spel i offensiv zon.

Han besitter ingen imponerande puckkontroll och passningarna är lite trubbiga.
Jag förstår varför Reinhardt var den som fick flytta upp i kedjorna här om sistens.

Reinhardt är helt enkelt bättre med puck än vad Walli är.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Spock: Då är vi nog oense denna gång helt enkelt.🙂 Tycker Walli är stark med puck och är bra på att utmana i en mot en. Stark kring sargspelet med. Tycker inte förövrigt nån riktigt lyckas i andra PP formationen, så där finns mycket att förbättra. 👍

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.