{297}: Tycker Lodin gjorde ett grymt spel som droppade. Han trodde nog att Olofsson var renare... Ser dumt ut när det inte går in men hade den gjort det så hade det varit ett av säsongens snyggaste mål. Freddans filosofi var väl att inte ha en spelidé, utan att låta spelarna leva på sin kreativitet och skicklighet :)
{297}: Nja. Han kom ju lite för nära själv så det må vara förlåtet. Hade droppen gått fram hade det varit veckans mål och då hade vi alla jublat. Jacke blev ju hakad dessutom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.