1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2136425

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
{297}: Tycker Lodin gjorde ett grymt spel som droppade. Han trodde nog att Olofsson var renare... Ser dumt ut när det inte går in men hade den gjort det så hade det varit ett av säsongens snyggaste mål. Freddans filosofi var väl att inte ha en spelidé, utan att låta spelarna leva på sin kreativitet och skicklighet :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Avskum: det där är inte kreativitet, det är idioti och övermod. Hur i hela världen ska Olofsson uppfatta att Lodin är så jävla korkad att han avstår att avsluta på mål utan droppa med två backar i bakhasorna?

Har det gått så långt att vi blivit så bortskämda att alla mål måste vara snygga?

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Har ni fått era 50/50 lotter, jag har inte fått mina iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.