+ 2
Inlägg: 2143697
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lub: Tycker också att båda kan bli avstängda och jag hoppas att Plant är okej och kan spela hockey igen i sin karriär.
Det som frustrerar mig är att det inte finns någon likvärdighet i bedömningarna från DN. Det känns som ett stort lotteri många gånger, precis som med videogranskningar av mål.
Det som frustrerar mig är att det inte finns någon likvärdighet i bedömningarna från DN. Det känns som ett stort lotteri många gånger, precis som med videogranskningar av mål.
+ 5
Nu laddar vi om för nästa match och kanske några nyförvärv.... 🤔🙂🍺