1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2143697

Sv: Apropå nånting...
TIK1928: Jag gör bedömningen att avstängningen är korrekt, antalet matcher är vad det är. När det gäller Plant så fattar jag det som att han precis kom tillbaka efter en hjärnskakning (missade 3 matcher förra gången?). Jag är ingen läkare, men känns ju lite kort vila efter en rejäl hjärnskakning, hoppas att de inte chansar och spelar för tidigt...

Nu laddar vi om för nästa match och kanske några nyförvärv.... 🤔🙂🍺

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lub: Tycker också att båda kan bli avstängda och jag hoppas att Plant är okej och kan spela hockey igen i sin karriär.

Det som frustrerar mig är att det inte finns någon likvärdighet i bedömningarna från DN. Det känns som ett stort lotteri många gånger, precis som med videogranskningar av mål.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.