+ 5
Inlägg: 2143705
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hassan: Det är ju det som är problemet som du säger. Tror ingen säger emot att Walli ska ha ett gäng matcher för sin tackling. Jag hade 5+2 på honom och 3+1 på Lodin. En gissning från min sida med lite känsla. Att Walli får 6 är inte konstigt om det varit konsekvent, men det är det inte. Jag förstår att ni greppar efter en röd tråd, men den finns inte. Att Lodin får 4 kan jag tycka är lite hårt, 1-3 hade jag accepterat men inte ingen alls.
+ 1
Det som frustrerar mig är att det inte finns någon likvärdighet i bedömningarna från DN. Det känns som ett stort lotteri många gånger, precis som med videogranskningar av mål.