Kulltorp: Matchtstraff, bjudningar, missade frilägen.....det är INTE så man vinner tighta matcher. Jag tycker det är många spelare i TIK som är långt ifrån toppformen.
Kulltorp: Jag tror inte en sekund på underskattning på någon i laget. När det gäller supportrarna är jag mer tveksam. Ödmjukhet, grabbar, ödmjukhet. Det spelar ingen roll vem som vinner de här matcherna. Jag tycker grabbarna spelar bra i dag efter förutsättningarna och AIK är inget dåligt lag. Vi gör avstämning i april istället.
Kulltorp: Vi har inte så mycket offensiv utan Dahlén. Det känns inte särskilt otänkbart att en motståndare kommer skada honom i slutspelet. Hoppas nubben har en offensiv forward på gång in.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer