Kulltorp: Vi har inte så mycket offensiv utan Dahlén. Det känns inte särskilt otänkbart att en motståndare kommer skada honom i slutspelet. Hoppas nubben har en offensiv forward på gång in.
{297}: Vi har Hartmann, Lodin mfl. De var inte med idag. Är inte orolig för vår offensiv. Dahlen har kommut igång nu och har självförtroende på topp. När det gäller lägger de in en extra växel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer