Sputnik: Olofsson är en tränarfavorit så han kommer få en ledande roll. Om det är Karlsson som kommer in gissar jag att man kommer gå med Lundin, Karlsson, Olofsson och Liljewall i den ordningen som centrar.
Idag vaknar jag upp och känner mig som ett barn på julafton! Det pirrar i magen och förväntningarna är stora! Det känns lång väg att vi har något stort på gång! Har inte sett fram emot D-day så här mycket någonsin tror jag.
En från kookoo klar alltså, eller? Och en till på G? Annars en kanadensare till? Minst två forwards iaf...
Skulle dock kunna tänka mig att vi väntar med att presentera det som komma skall till sent i ikväll så inte Kentä hinner agera på det vi gör ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer