Sputnik: Olofsson är en tränarfavorit så han kommer få en ledande roll. Om det är Karlsson som kommer in gissar jag att man kommer gå med Lundin, Karlsson, Olofsson och Liljewall i den ordningen som centrar.
Puckat: Med två nya in och Lodin, Madsen, Hartmann och Walli tillbaka framöver, vilka ställs då utanför om man inte skeppar Olofsson? Jag gillar inte ifall både Lindholm, Reinhardt och en till hamnar utanför. Boyce? Tycker alla dessa tre förtjänar speltid. Ruggig konkurrens blir det, huvaligen! Mer brutal konkurrens än när vi gick upp senast.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer