1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2163749

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Ska bli jävligt intressant att se hur seriens överlägset bästa lag som spelar skithockeyn Allan, helt utan någon jävla integritet ska klara av en slutspelsserie...

Nä. Det här ger dom bort på egen hand genom att inte längre bry sig!

Fan vad irriterad jag blir att se skiten!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Söderöver: förut var jag rädd för björklöven nu är alla lag svår.Det blir ett otippat lag som går upp Sanna mina ord

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Söderöver: Eller hur, nu går man in i ett slutspel med en negativ trend, vända detta blir inte lätt. Det känns ungefär som inför sista matchen mot Oskarshamn, allt att förlora.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.