Vi tränar tungt nu för att släppa på det inför slutspelet, Freddan har sagt det själv. Är inte så orolig faktiskt, vi ska snarare vara glada över att vi har lyxen att styra formen lite nu och inte behöva slita ut oss inför slutspelet.
Förhoppningsvis har vi betydligt mer energi när allvaret börjar och kan spela mycket mer intensivt. Det är min förhoppning i alla fall, och OM det här undermåliga spelet beror på en svacka så tar jag den hellre nu än om två veckor. Vi vet att grabbarna kan bättre, det gör mig lugn och jag litar på processen. Tror inte det hade sett ut såhär om vi hade något att spela för.
Ska bli jävligt intressant att se hur seriens överlägset bästa lag som spelar skithockeyn Allan, helt utan någon jävla integritet ska klara av en slutspelsserie...
Nä. Det här ger dom bort på egen hand genom att inte längre bry sig!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.