1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2163774

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Heisenberg: Delar din uppfattning. Jag är övertygad om att grabbarna växlar upp i slutspelet. Och kanske redan i sista matchen inför. På samma sätt som att jag ser Karlskoga (ligger under med 5-0 mot Västerås) som en av utmanarna , även Löven (som lyckades vinna med 2-1 mot KIK.

Tror allt för många drar för stora växlar över vår usla ”form”. Vi är väl i position som vi vill vara? Vann serien, laget ser samspelt ut och inga egentliga skador (förutom Ragnar).

Bränn inte krutet i förtid boys, racet har inte ens börjat ännu....

🍺😊🤍❤️🤍❤️

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.