+ 8
Inlägg: 2163756
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2021-03-10
Heisenberg: Delar din uppfattning. Jag är övertygad om att grabbarna växlar upp i slutspelet. Och kanske redan i sista matchen inför. På samma sätt som att jag ser Karlskoga (ligger under med 5-0 mot Västerås) som en av utmanarna , även Löven (som lyckades vinna med 2-1 mot KIK.
Tror allt för många drar för stora växlar över vår usla ”form”. Vi är väl i position som vi vill vara? Vann serien, laget ser samspelt ut och inga egentliga skador (förutom Ragnar).
Bränn inte krutet i förtid boys, racet har inte ens börjat ännu....
🍺😊🤍❤️🤍❤️
Tror allt för många drar för stora växlar över vår usla ”form”. Vi är väl i position som vi vill vara? Vann serien, laget ser samspelt ut och inga egentliga skador (förutom Ragnar).
Bränn inte krutet i förtid boys, racet har inte ens börjat ännu....
🍺😊🤍❤️🤍❤️
+ 10
Förhoppningsvis har vi betydligt mer energi när allvaret börjar och kan spela mycket mer intensivt. Det är min förhoppning i alla fall, och OM det här undermåliga spelet beror på en svacka så tar jag den hellre nu än om två veckor. Vi vet att grabbarna kan bättre, det gör mig lugn och jag litar på processen. Tror inte det hade sett ut såhär om vi hade något att spela för.