+ 7
Inlägg: 2164988
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Heisenberg: Tifogruppen kör en insamling!
Glömde bifoga bilden med uppgifterna för jag att jag kom åt ”Skicka”.. någon annan kanske kan fixa det?
Edit: såg att någon löst det hehe
Senaste jag hörde var 3.020kr in, bättre än så kan vi väl?
Snackas om fler än ett tifo.
Glömde bifoga bilden med uppgifterna för jag att jag kom åt ”Skicka”.. någon annan kanske kan fixa det?
Edit: såg att någon löst det hehe
Senaste jag hörde var 3.020kr in, bättre än så kan vi väl?
Snackas om fler än ett tifo.
+ 7
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Heisenberg: Jag tycker verkligen att det behövs för att ge grabbarna det lilla extra vad gäller tändvätska och stämning! Hoppas att någon tar tag i detta. Tex att man ser gamla bilder på Timrå IKs framgångar i spelartunneln och åker ut i en tunnel som är gjord i rött och vitt och fixa till stämning på läktarna. Det kostar inte mycket och kan ge mycket tillbaka! Agera Timrå IK!
+ 2

Någonting borde gå att fixa trots rådande läget med publiken.