Heisenberg: Tifogruppen kör en insamling! Glömde bifoga bilden med uppgifterna för jag att jag kom åt ”Skicka”.. någon annan kanske kan fixa det? Edit: såg att någon löst det hehe
Senaste jag hörde var 3.020kr in, bättre än så kan vi väl? Snackas om fler än ett tifo.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Glömde bifoga bilden med uppgifterna för jag att jag kom åt ”Skicka”.. någon annan kanske kan fixa det?
Edit: såg att någon löst det hehe
Senaste jag hörde var 3.020kr in, bättre än så kan vi väl?
Snackas om fler än ett tifo.