Costanza: Jag bara tackar för förståelsen!! Inget ont i dig för du har aldrig skrivit nå ont om Jonte men dina medfans uttrycker sig dåligt om en av svensk hockeys blivande stjärnor i ren o skär avundsjuka!!
JonteD: Finns ingen som ogillar Jonte Dahlén på riktigt, allt är bara drygt derbysnack. Precis som Foppas ömma fötter och MoDos värdelösa resultat på sistone.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer