JonteD: Finns ingen som ogillar Jonte Dahlén på riktigt, allt är bara drygt derbysnack. Precis som Foppas ömma fötter och MoDos värdelösa resultat på sistone.
Costanza: Huve på spiken där! Men hur de än är jag har aldrig skrivit nå ont om era spelare o varit inne o drygat mig i er bok men lite gliringar har jag skrivit i vår bok de kan jag stå för!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer