Villervalla: fattar inte vad Hardegård vill åstadkomma där. Sätter han en klockren pärla där så blir det garanterat en grismatch sen och det har vi ingenting alls att tjäna på.
{297}: Nä helt vansinnigt gjort och risk för avstängning, bara tur råttan inte skadade sig, då hade det varit kört. Hade det vare en lövenspelare hade de fått bryta matchen för paus.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer