{297}: Nä helt vansinnigt gjort och risk för avstängning, bara tur råttan inte skadade sig, då hade det varit kört. Hade det vare en lövenspelare hade de fått bryta matchen för paus.
Ja men bra första perre. Tycker vi har kommandot men AIK är bra. Tror inte gnaget orkar stå emot om vi fortsätter. Men de lyckas neutralisera vår förstafemman totalt, Dahlén och Lööke är helt osynliga.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer