Kulltorp: Skall vi lira i en högre serie eller ??,Fullständigt talanglöst överlag,inte för att VVik är ett dåligt lag,men f..n vi har ju inget lir alls,bedrövligt från start till slut.
Nu ge ja fan i att ikväll! Varfö speckulrera.. Vi gö int mål... I två period..vi gö Marmeladen bra i kassen! Vi kansk skull gör som Röven..gjord på Juvelen! Få hann å sträck Sä? Nä nu titt ja på OT Fbk mot MIF.. Jävulsk tempo o bråk i varje avblås! Så ska dä va.. Ätt jävvla annammma!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer