Nu ge ja fan i att ikväll! Varfö speckulrera.. Vi gö int mål... I två period..vi gö Marmeladen bra i kassen! Vi kansk skull gör som Röven..gjord på Juvelen! Få hann å sträck Sä? Nä nu titt ja på OT Fbk mot MIF.. Jävulsk tempo o bråk i varje avblås! Så ska dä va.. Ätt jävvla annammma!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Varfö speckulrera..
Vi gö int mål...
I två period..vi gö Marmeladen bra i kassen!
Vi kansk skull gör som Röven..gjord på Juvelen!
Få hann å sträck Sä?
Nä nu titt ja på OT Fbk mot MIF..
Jävulsk tempo o bråk i varje avblås!
Så ska dä va..
Ätt jävvla annammma!