1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2184222

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TimraStockholm: Jag är mentalt inställd på en 7e och avgörande match nu, men vill absolut inte ha det. Avgör nu nere i Västervik för bövelen!

Svarskommentarer

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Zäta75: En jävla skitmatch, från början till slut, där Timrå gjorde en massa bra saker och slarvade två gånger. Hade lite oflyt med domarinsatsen - bokstavligt talat - och borde ha hängt nått friläge i alla fall. Snudd på orimligt att nått mål inte slank in.

Men sån är hockeyn. En jävla skitsport stundom.

Det värsta med det här är ju att risken finns att man får höra den där jävla måltutan där nere igen. Jag hade hoppats att vi hört den för sista gången den här säsongen.

Nåväl... Västervik skall alltså lyckas genomföra två bragdmatcher, som denna, för att gå vidare. Inte omöjligt. Men det ska fan mycket till alltså.

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
In Nubben we TRUST 🙏❤️
Dä rinn lätt ikväll rabbuslingar!
Vi led mä 3-2 å ha matchboll!
Vi vann sist i VVik å vi VINN på tisdag!
Nu ladd vi tusen....
Timrå IK mot SHL 🙏😇🥰
Uppladdat:

500x0-583827a0-129d-4e78-afff-fb9923860c70.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.