+ 9
Inlägg: 2184232
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Kerstin_k: Problemet är att frustrationen hos Timråspelarna kommer bli värre och värre ju mer tid som går när puckarna inte vill gå in... Och det kommer passa Västervik som handen i handsken och då sitter vi med match 7 och det kommer aldrig gå!
+ 4
Men sån är hockeyn. En jävla skitsport stundom.
Det värsta med det här är ju att risken finns att man får höra den där jävla måltutan där nere igen. Jag hade hoppats att vi hört den för sista gången den här säsongen.
Nåväl... Västervik skall alltså lyckas genomföra två bragdmatcher, som denna, för att gå vidare. Inte omöjligt. Men det ska fan mycket till alltså.