Tror Timrå har lite utav ett vägskäl nästa säsong. Vill man vara ett mysigt föräldrarhem som alla spelare säger sig älska, men egentligen inte har något större lust att spela för eller vill man bli ett etablerat lag i SHL som är attraktivt på riktigt. Att inte hamna 13-14 blir så himla viktigt nästa säsong. Nubben har en tuff nöt att knäcka och ska bli intressant om han håller sina ord och inte satsar på kval denna säsong som förra gången i SHL.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.