1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2204455

Sv: Silly Season 2021-2022
Tror Timrå har lite utav ett vägskäl nästa säsong. Vill man vara ett mysigt föräldrarhem som alla spelare säger sig älska, men egentligen inte har något större lust att spela för eller vill man bli ett etablerat lag i SHL som är attraktivt på riktigt. Att inte hamna 13-14 blir så himla viktigt nästa säsong. Nubben har en tuff nöt att knäcka och ska bli intressant om han håller sina ord och inte satsar på kval denna säsong som förra gången i SHL.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Visst sa Nubben för några månader sen att man troligen kommer fylla på med Americanos om vi går upp?

Sv: Silly Season 2021-2022
thorwald: Senast byggde han ett lag för att spöa ett allsvensk lag i kval, nu måste han bygga för att klara sig ifrån kval, då vi KOMMER att möta ett etablerat SHL-lag om vi slutar på 13-14e plats, ruskig tanke.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.