thorwald: Kortfattat så är han lite för långsam i skäret. han behöver ju vara oerhört spelsmart för att kompensera detta. Det funkar ibland och periodvis, men när det inte funkar så är lägstanivån låg..
Kulltorp: Jo precis. Och det känns ju inte som optimalt vara långsam på SHL nivå. Men han kanske kan förbättra fysiken/explosiviteten nu i sommar om han jobbar stenhårt. Han har ju trots allt ett bra spelsinne.
Sen vet man ju inte(inte jag iaf) vad Nubbens dotter har för planer. Det kan ju finnas andra anledningar än enbart sportsliga som gör att han hamnar i Örebro(om han nu gör det). Men det finns väl risk vi aldrig får veta det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.