Kulltorp: Jo precis. Och det känns ju inte som optimalt vara långsam på SHL nivå. Men han kanske kan förbättra fysiken/explosiviteten nu i sommar om han jobbar stenhårt. Han har ju trots allt ett bra spelsinne.
thorwald: tror, rent krasst, att Hardegård har en chans att slå sig in i ett SHL-lag om han hittar tillbaka till spåret innan sin skada. Då har han en chans om han fortsätter utvecklas. Fortsätter han som han avslutade säsongen så tror jag han snart är tillbaka i ett allsvenskt topplag istället.
Återstår bara att önska honom ett stort lycka till, detta blir bra för båda parter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.