Greven: Dom exporterar piss och inget. Har man obegränsat med pengar kan man bevisligen locka till sig duktiga hockeyspelare men man vinner inga VM eller OS tack vare importer.
{297}: har man inte koll på att Schweiz är en hockeynation att räkna med numera och inte bara en liga som lever på importer har man nog varit insnöad för länge, imponerar ofta på landslagdnivå tycker jag och producerar riktigt bra spelare och kan det här med lagspel! 5-2 mot Tjeckien igår såg jag liknande resultat börjar bli mer vardag än slump.
{297}: Fortfarande en toppliga i Europa, och de har faktiskt bara ett färre finalframträdande i VM senaste 7 åren än vad Tre Kronor har :D Bra betalt och bra livskvalitet, man förstår dem som testar Schweiz.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.