Sputnik: Hallen heter ju idag SAAB Arena idag......!! Kommer ihåg matchen mot LHC i Stångebro hallen! När Kent Mendervill körde på Norrena...!!! Vilket jävla liv det blev då på "White Lions"....och Norrena åkte ut på en spearing...på någon TIKARE.....DE VA ROLIGA TIDER DE...!!!!! Åhh....nu är vi tillbaka i "finrummet" igen...!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hallen heter ju idag SAAB Arena idag......!!
Kommer ihåg matchen mot LHC i Stångebro hallen!
När Kent Mendervill körde på Norrena...!!!
Vilket jävla liv det blev då på "White Lions"....och Norrena åkte ut på en spearing...på någon TIKARE.....DE VA ROLIGA TIDER DE...!!!!!
Åhh....nu är vi tillbaka i "finrummet" igen...!