Ligger helt fel i tiden. Men Nicklas Olausson hade kunnat vara en perfekt sista pusselbit i vårat gäng.
En rutinerad pjäs som jag tycker gjorde det rätt bra i år på båda ändarna av planen, lägg även till bra produktion. En spelare att stoppa i första eller andra kedjan. En spelare förmodligen våra unga forwards vill lära sig av och sedan ta hans plats i hierarkin 🤷♂️
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer