Bragd-Birger: Det som är ännu mer sjukt är hur mycket skott vi släpper till i skottsektorn trots att vi uppenbarligen försöker prioritera att hålla motståndarna på utsidan genom att täcka just det området i första hand...
För övrigt blir jag extremt uppgiven över Disciplinnämndens bedömningar. Först i situationen tidigare i år där Sörensen tar ett nacksving på motspelaren när han drar ned bakhuvudet i isen helt medvetet och kommer undan med det, men även nu när Holland får 4 matchers avstängning när han genom ren misshandel skickar Fredrik Styrman till sjukhus.
Hade det varit en Timråspelare som gjorde samma sak hade det blivit minst 10 matcher, det är fan en garanti.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.