+ 7
Inlägg: 2238608
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Heisenberg: han spelar för anrika Djurgården..då kommer man undan med mycket..hatar det där jävla laget och deras anhängare. Hoppas dom åker ur i år..
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Heisenberg: Inte för att försvara Hollands agerande men varför släpper inte Styrman sin klubba och försvarar sig? Crosscheckar man en Canadick som sliter av en hjälmen så borde man ana vad som är på gång. Även i matchen mot oss så försöker han nå pucken istället för att försvara sig mot Alvarez tackling, naivt? Lider lite med honom, två förmodade hjärnskakningar på kort tid kan inte vara särskilt nyttigt.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Heisenberg: Det är ju tyvärr värre än att disciplinnämnden friar Sörensen, domarna och "situationsrummet" kommer överens om att inte ens anmäla det till disciplinnämnden. För tilltaget har "ingen rubricering"!?
Komplett citat:
"Men kring den här situationen mellan Djurgården och Leksand finns det i dag inte samma självklara regelverk."
Källa www.blavitakrigare.se/nyheter/domarchefen-vi-%C3%A4r-inte-%C3%B6verens
Komplett citat:
"Men kring den här situationen mellan Djurgården och Leksand finns det i dag inte samma självklara regelverk."
Källa www.blavitakrigare.se/nyheter/domarchefen-vi-%C3%A4r-inte-%C3%B6verens
+ 3
Hade det varit en Timråspelare som gjorde samma sak hade det blivit minst 10 matcher, det är fan en garanti.