Heisenberg: Det är ju tyvärr värre än att disciplinnämnden friar Sörensen, domarna och "situationsrummet" kommer överens om att inte ens anmäla det till disciplinnämnden. För tilltaget har "ingen rubricering"!?
Komplett citat:
"Men kring den här situationen mellan Djurgården och Leksand finns det i dag inte samma självklara regelverk."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Komplett citat:
"Men kring den här situationen mellan Djurgården och Leksand finns det i dag inte samma självklara regelverk."
Källa www.blavitakrigare.se/nyheter/domarchefen-vi-%C3%A4r-inte-%C3%B6verens