1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2238627

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Bragd-Birger: Instämmer. Tänker inte heller se matchen imorgon. Mitt psyke är inte tillräckligt starkt för att genomlida ännu ett debacle. Man har genom årens lopp insett när det är dags för sitt eget välmående att hoppa över matcher.
Jag kan tyvärr inte se hur vi öht ska vinna en match till i SHL med tanke på hur det ser ut och hur spelarna agerar o spelar.
Dom har mycket att bevisa för att jag ska tro på det här... så illa tycker jag faktiskt att det är.

Det är min värld som rasar när det förloras på det här sättet. Det är vi trogna supportar som mår illa. Det är vår värld som går under. Det är ju bara sport säger en del... I mitt fall är det mycket större än så!

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: Imorgon kommer jag oavsett stå på västra och försöka göra mitt för laget, spelarna behöver det också, hoppas på ett jäkla tryck och att vi hjälper laget till vinst över skansenpojkarna.

Till något helt annat, som laget är byggt behöver vi en målvakt som kan stå på öronen i varje match för att vi ska ha en chans, ingen skugga på dagens målvakter och jag hoppas att Sami kan växa ut till det men tveksamt.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: Medgångssupporter? Vi stöttar Timrå - i framgång och i fall!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.