1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2238639

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: Imorgon kommer jag oavsett stå på västra och försöka göra mitt för laget, spelarna behöver det också, hoppas på ett jäkla tryck och att vi hjälper laget till vinst över skansenpojkarna.

Till något helt annat, som laget är byggt behöver vi en målvakt som kan stå på öronen i varje match för att vi ska ha en chans, ingen skugga på dagens målvakter och jag hoppas att Sami kan växa ut till det men tveksamt.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Villervalla: Tycker Rajaniemi har uppfyllt det redan. Inte ens Lundqvist hade räddat upp nuvarande försvarsspel tyvärr..
😬

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Villervalla: Den som inte hoppar den är Timråit...

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Villervalla: Va? Målvakterna är den enda uppsidan vi har i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.