1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2239631

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Till dom som tycker att det är spelare bu eller spelare bä som är felet. Till dom som tycker att nubben haft ett dåligt material att börja serien med. Till dom som tycker att vi ska gilla läget och acceptera att vi är ett bottenlag.

Här har ni vad som är felet med Timrå IK i år. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. SPELARNA BRYR SIG INTE.
Uppladdat:

500x0-59934935-f07e-4c75-814a-a31553ee8015.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
{297}: klart de bryr sig . Fel analys av dig . Men tänkte som dig först i affekt . Dock har det nog satt sig i skallarna rejält på dem . Inte bra med tanke på att detta är killar som måste överprestera..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.