{297}: klart de bryr sig . Fel analys av dig . Men tänkte som dig först i affekt . Dock har det nog satt sig i skallarna rejält på dem . Inte bra med tanke på att detta är killar som måste överprestera..
cloon: man sitter inte och garvar när man ligger under i en total plattmatch. Man står upp för sin målvakt när motståndare är framme och hugger. Man ger 100% oavsett om man vinner eller ej. Dom enda som ger 100% just nu är klacken.
Timråspelarna behöver inte överprestera, dom behöver bara ge 100% så vinner man en sån här match utan problem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.