1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2240082

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jalapeno: Nog för att spelarna vi har inte är världens bästa, men så dåliga är dem inte. Som jag känner det har Freddan och Ante tutat i spelarna ett helt obegripligt spelsätt. Sedan är matchcoachningen helt obefintlig. Finns mer att hämta från de spelare vi har tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
thorwald: Jag tror hel ärligt att spelidén är att man ska föra matcherna och det klarar man ju inte av och därför blir det katastrof i försvaret när det blir spelvändning.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer