thorwald: Jag tror hel ärligt att spelidén är att man ska föra matcherna och det klarar man ju inte av och därför blir det katastrof i försvaret när det blir spelvändning.
Villervalla: Exakt. Men har man inte spelarmaterial till det behöver det spelas äckligt disciplinerat istället efter de resurser man faktiskt har att tillgå. Det må vara i Timrås DNA att vi ska spela frejdig anfallshockey men när detta inte håller en nivå upp blir vi pinsamt avklädda.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer