1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246946

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Nisse på Mon or: Saker händer nog i bakgrunden tror jag, det får vi ju ändå förstå. Det kanske inte gynnar ngn att de sitter och kommuniserar ut det just nu.
Det kanske är lugnet före stormen vi upplever nu...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Kulltorp: Kan bara instämma i detta som BB skrev:

Klacken var fantastisk igår. Skitisamma att det bara var 3000 i hallen, jag satt hemma i min TV-soffa och kände enbart stolthet. Grym respect till er som bara körde på, stöttade och lyfte. Där har vi en av nycklarna som faktiskt kan dyrka upp den här jävla säsongen.

Fuck'em all! Nu kör vi!

Ber alla som var där igår och fler att komma på varje hemmamatch och sjunga hela matchen som igår, Det var magiskt och hjälper våra spelare mycket. Det maximerar våra vinstchanser. Jag älskade det jag hörde igår och det brann till lite extra i mitt Timråhjärta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.